mandag den 21. december 2009

AVATAR.



I går var min veninde og jeg i biffen, hele to gange! Vi var først til forpræmiere på "First Time". Jeg synes den var meget sød, men jeg kunne ikke finde på, at bruge penge på, at se den. Men jeg synes den var bedre end den danske "Kærlighed ved først hik".
Efter det tog min veninde og jeg i ZooZity. Min veninde skulle have nogle ting derude. Om aftenen tog vi ind og så "Avatar". Den er godt nok god! Tror det er en af de bedste film jeg har set i år. Den var gennemført! Den kan virkelig godt anbefales. Det skal lige siges, at det er en helaftens film. Men tag ind og se den, hvis du ikke ved hvad du skal lave en aften.

Lidt senere skal min søster og jeg ind og købe de sidste julegaver. Jeg synes julen er gået helt utrolig hurtig! Jeg har det faktisk som om det lige har været efterårsferie, og så lige pludselig er det bare begyndt at sne.
Mit største ønske til jul må nok være en "The Inoue Brothers"-sweater. Jeg synes den er så fed. Hvad er dit største ønske til jul?

Rigtig god jul og pas på med de glatte veje!!

// Klara

3 kommentarer:

  1. Hej Klara!
    Tænker også på at gå ind og se Avatar, ved ikke helt :D
    Mit største ønske, det var nok de højhælede Dr. Martens og en fjernederdel, men det har jeg fået til en "mini-jul" :D
    Ellers er det nok en ny mascara og et digitalur fra Wasteland :D
    Kys Maja.

    SvarSlet
  2. Hej søde!

    Du skal virkelig går ind og se den, den er fantastisk. Man bliver total draget ind i det, og når man er færdig tænker man virkelig og tingene!
    Det er bare så snyd at du har fået de Dr. Martens, de er simpelthen så seje!! :D
    God jul :)

    Kys Klara.

    SvarSlet
  3. Det vil jeg så! Glæder mig allerede :)
    Jeg er også rigtig glad for dem, og tusind tak! Glæder mig til at se dine julegaver her på bloggen, eller også må du maile mig på: majamusen1@hotmail.com, jeg vil rigtig gerne se hvad du får :D
    En god jul til dig.
    Kya Maja.

    SvarSlet