torsdag den 19. november 2009

New Moon


Jeg er netop kommet hjem fra forpræmieren på New Moon. Jeg synes det var en fantastisk, ikke den bedste, men den var god! Hver gang jeg går ud af biografen, hvor jeg har set disse film, har jeg været helt væk. Jeg synes de giver noget specielt, fordi man på en eller anden måde, faktisk kan sætte sig ind i Isabella Swan's liv. Nogen af disse ting kan man relatere til sig selv, og det synes jeg er fantastisk. Jeg ved ikke hvor fascineret jeg er, men jeg er fascineret af at man kan leve sig så meget ind i en film!
Men til noget andet..
Jeg har endelig fundet nogle helt vildt lækre cremer, der er helt parabenfri! De ser SÅ lækre ud og er fra mærket Organic Apoteke.
Jeg må hellere til at komme i seng, skolen kalder i morgen. Sov godt, sleep tight.


// Klara


Ingen kommentarer:

Send en kommentar