tirsdag den 17. november 2009

Tirsdagsfri?



Idag, tirsdag, har jeg fri fra skolen pga. kommunevalg. Jeg er heldigvis ved at komme mig over sygdommen men den hænger stadig i luften. Jeg har bare siddet herhjemme, været på facebook, kigget på nye spændende ting og blogge.
Min søster havde hele hendes gymnasieklasse herhjemme til brunch, det var sjovt! Jeg fandt et Alis-halstørklæde frem der er kæmpe stort og dejligt! Man kan jo være bekendt at have det på når det er så koldt! Jeg har ryddet hele mit skab igennem og jeg fandt mange sjove ting.
Jeg sad og læste Charlotte Torpegaards blog, www.ilovebeuty.dk, hun snakke om søvn og tips til hvordan man kan falde hurtigere i søvn.
- Har I nogen tips?

Overknees er total på mode og jeg ELSKER dem! Jeg synes virkelig de er seje, og man ligner en million. Jeg ville rigtig gerne have nogen, men tror desværre jeg vil synes de ville være irriterende at gå, så I andre må gå med dem for mig! :)

Jeg fandt også min pelshue frem som jeg bare elsker! Pels er så flot når man går med det rigtigt, jeg fik denne pelshue af min bedstemor. Jeg synes virkelig det er flot at have pels på, så jeg har bare at sige, GO ON GIRLS!

Foto 1: Stella McCartney
Foto 2: Christian Louboutin



// Klara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar