mandag den 16. november 2009

Sko, sko og atter sko!



Jeg fandt disse fantastiske sko fra Burberry. Jeg synes de er total seje! Der mangler bare nogle farver i denne kolde tid. Jeg synes der er alt for mørkt udenfor så man kan også blive lyst lidt op ved at gå med mange farver! Min veninde Faune går altid med farverigt tøj, og det kunne man godt lære lidt af.

Jeg har gået længe og ventet på at Jimmy Choo for H&M-kollektionen skulle komme i butikkerne og jeg har savlet efter disse røde stilletter. Jeg er vild med den helt lak/knaldrøde farve! De ville jo være perfekt til nytår, hvor der ellers bare skal festes. Det bliver virkelig fedt! Jeg glæder mig rigtig meget til jul, der skal købes julegaver og jeg håber på en at det bliver en af de bedste jule.

Jeg elsker kombinationen af noget råt og noget stillepige. Det ser SÅ stilet ud, jeg elsker simpelthen den kombination. Derfor overvejer jeg er købe disse helt klassiske Dr. Martens. Man kan jo bruge dem til alt?


// Klara

2 kommentarer:

  1. wow, jeg elsker bare skoene på billede 1! skoene på billede to har min mor faktisk, jeg kan nææææsten passe dem! og doc martens, de sko er fantastiske! Jeg har et par i blå, og vil rigtigt gerne have et par i sorte også. sjovt hvordan alle dine billeder "kommer mig ved", det må jo bare tyde på en fantastisk blog. bliver lige fast læser! kyskys.

    SvarSlet
  2. Jeg ELSKER alle sko i det her indlæg. De 3 sko der vil jeg bare eje, jeg er total forelsket i dem!
    Det ville være fedt hvis du ville blive fast læser!
    kyskys.

    SvarSlet